wtorek, 30 października 2012

Chycky Brown Wywiad


W czasie gdy oczekujecie pierwszych meczy sezonu chciałbym wam umilić czas wrzucając kolejny wywiad. Był już wywiad z aktualnym zawodnikiem NBA, był wywiad z byłym zawodnikiem NBA, który aktualnie gra w d-league, teraz czas na trochę oldschoolu. Czas na wywiad z Chuckim Brownem który przeprowadziłem tydzień temu.

Alex: Opowiedz mi o swoim najlepszym koszykarskim momencie, który najbardziej zapadł Ci w pamięci. Czy masz jakieś zagrania które lubisz wspominać ?

CB: Najlepszy momentem na pewno jest wygranie mistrzostwa NBA podczas gry w Rockets oraz cały mistrzowski sezon który spędziłem w tej drużynie. Najbardziej pamiętne zagranie: wsad nad Patrickiem Ewingiem.

Alex: Grałeś w wielu różnych drużynach NBA . Które drużyny lub miasta, w których grałeś, podobały Ci się najbardziej ?

CB: Miasta które najlepiej wspominam to Houston, Atlanta i New Jersey.

Alex:  Podczas swojej kariery w NBA wiele razy zostałeś wytransferowany do innej drużyny. Wsumie grałeś 12 innych klubach.  Czy zawsze byłeś przygotowany do tego, że możesz zmienić drużynę?

CB:  Tak, zawsze byłem gotowy do przeprowadzki. Nigdy nie byłem gwiazdą wiec nic nigdy nie było pewne.

Alex:  Czy kiedykolwiek czułeś się zmęczony tym całym podróżowaniem między klubami?

CB:  Nie, praca to praca.

Alex:
Gdzie trzymasz swój pierścień mistrzowski z 1995 roku ? Masz na niego jakieś specjalne miejsce?

CB:  Nie ma żadnego specjalnego miejsca, trzymam go w szufladzie.

Alex: Kto był twoim ulubionym kolegą z drużyny?

CB:  Prawdopodobnie Sam Cassel i Larry Nance.

Alex: Jak grało się w jednej drużynie z Hakeemem Olajuwanem? Posiadasz jakieś dobre wspomnienia z nim związane?

CB: Wspaniały czas. Pamiętam jak zawsze powtarzał, że Suns są w sytuacji w której chcieliśmy żeby byli, mimo, że przegrywaliśmy 3-1 (śmiech)

Alex: Grałeś również w europie, jak to wspominasz?

CB: Było wspaniale. Jedzenie było wyśmienite.

Alex: Jak wybrałeś swój numer, 52?

CB: James Worthy był moim ulubionym zawodnikiem, a z tym właśnie numerem grał dla uniwersytetu North Carolina.

Alex: Czy masz jakiegoś faworyta wśród zawodników aktualnie grających na parkietach NBA ?

CB: Kevin Garnett i Lebron James

Alex: W tym roku jestem wdzięczny za…

CB: Moją rodzinę  



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz