poniedziałek, 5 listopada 2012

Powrót i plany


W poprzednim poście napisałem jak bardzo cieszę się na nadchodzący długi weekend… Niestety nie wyglądał tak jak go sobie wyobrażałem. Nie miałem czasu na napisanie tutaj czegokolwiek, jak również (co boli mnie najbardziej) zarwania nocki na obejrzenie jakiegoś spotkania. 
Pisząc to moja mina wygląda jak u Zo na poniższym gifie:


Ale koniec z użalaniem się nad sobą. Wróciłem i mam nadzieje, że takiego zastoju w pisaniu długo z mojej strony nie zobaczycie.

W tym poście chciałbym wam zademonstrować grafik cyklów artykułów które tutaj zobaczycie. Oczywiście z czasem grafik się powiększy jednak na razie wygląda on następująco.

Środa: O czym mówi się w NBA – będę pisał co jest na czasie i o czym aktualnie mówią/tweetują zawodnicy najlepszej ligi świata.

Piątek: Top Memes – trochę humoru na piątek, czyli najciekawsze memy w tematyce NBA, które znalazłem w Internecie.

Niedziela: Wywiady – chyba nie muszę za wiele wyjaśniać. Będę wstawiał wywiady z zawodnikami lub byłymi zawodnikami NBA , przeprowadzone przeze mnie.


Na razie bez szału, tak jak już wspomniałem, ale wszystko w swoim czasie.
Oczywiście w międzyczasie umieszczane będą najnowsze newsy z ligi, a więc stay tuned !!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz