środa, 14 listopada 2012

Danilo Gallinari Wywiad


Nadszedł czas na zaległy wywiad. Przepraszam wszystkich za opóźnienie. Dzisiaj pora na Danilo Gallinariego, który zgodził się odpowiedzieć na parę moich pytań 3 dni przed rozpoczęciem sezonu regularnego NBA. Zaczynamy.

BN: Jak się czujesz przed rozpoczęciem sezonu ?

DG: Czuje się bardzo dobrze przed nowym sezonem, ponieważ zaszło wiele pozytywnych zmian w naszej drużynie i uważam, że jesteśmy lepsi niż w zeszłym roku.

BN:
W tegorocznym off season twoja drużyna pozyskała wielu nowych zawodników, co uważasz o nowym składzie Nuggets ?

DG: Wiele zmian zaszło w składzie naszej drużyny, uważam ,że nowi zawodnicy bardzo nam pomogą.

BN: Jakie są twoje odczucia na temat sposobu gry Nuggets w tegorocznym Pre-Season?

DG: Mecze przedsezonowe pomogły trenerowi w zbudowaniu jak najlepszej drużyny oraz nam zawodnikom w lepszym  poznaniu się nawzajem, dzięki czemu lepiej wiemy jak grać jako jedna drużyna.

BN: Co uważasz o swoim nowym koledze z drużyny, Andre Iguodali ?

DG: To wspaniały zawodnik, bardzo dobrze pasuje do naszej drużyny, wspaniale gra w obronie i nie należy do „samolubnych” graczy.

BN: Plany na nowy sezon ?

DG: Chcę pomóc mojej drużynie jak tylko potrafię oraz polepszyć moją grę pod każdym względem, szczególnie rzut za 3 punkty.

BN: Jaka była twoja reakcje kiedy w 2011 dowiedziałeś się ,że drużyna z Nowego Jorku oddała Cię do Denver ?

DG: Na początku byłem zaskoczony, ale kiedy trafiłem do NBA wszyscy mówili mi, że tutaj jest inaczej niż w lidze Europejskiej i zawsze musisz być gotowy na to, że w każdym momencie możesz trafić do innej drużyny. Teraz jestem szczęśliwy, że jestem właśnie w Denver, wspaniałe miasto, wspaniali ludzie i wspaniała drużyna.

BN:
Czy tęsknisz za Włochami?

DG:
Tęsknie za włoskim jedzeniem oraz włoską koszykówką, jest inna niż ta prezentowana w NBA.

BN: Opowiedz mi o tym jak wybrałeś numer w którym grasz?

DG: Nic trudnego, urodziłem się 8-8-88, więc wybranie numeru 8 nie było niczym trudnym.

BN: W tym roku jestem wdzięczny za:

DG: to, że jestem zdrowy

BN: Gdybym nie grał w koszykówkę byłbym:

DG: Chciałbym skończyć studia medyczne i zostać lekarzem.

BN:
Co lubisz robić w wolnym czasie?

DG: Lubię siedzieć w domu, oglądać filmy lub mecze piłki nożnej oraz spotykać się ze znajomymi.


1 komentarz: