wtorek, 20 listopada 2012

Hamady N'Diaye Wywiad


Niestety po raz kolejny trochę zaniedbałem mój blog, jest to spowodowane brakiem czasu (studia itp. ;) ). Ale wracam z nowym wywiadem. Dzisiaj czas na kolejny wywiad przeprowadzony przeze mnie jeszcze przed rozpoczęciem sezonu. Tym razem na kilkanaście pytań zgodził się odpowiedzieć były zawodnik NBA, który pre-season spędził grając w barwach drużyny ze stolicy kaliforni (Sacramento Kings), Hamady N’Diaye.



BN:  Spędziłeś trochę czasu grając w NBA Development League, jak się czujesz będąc z powrotem w NBA ?

HN:  To wspaniałe uczucie. Możliwość grania w tej lidze to mój największy cel.

BN:  Jak to było, gdy pierwszy raz wstąpiłeś do ligi NBA ?

HN: Było to uczucie którego nie da się opisać słowami. Wiedza, że twoja ciężka praca się opłaciła jest pięknym uczuciem, ale wiedziałem, że jest jej jeszcze dużo przede mną .

BN:  Twoje cele na nowy sezon ?

HN: Moim największym celem jest pomóc mojej drużynie za wszelką cenę. Każdego dnia pokazać się z jak najlepszej strony.

BN: Czy są jakieś aspekty gry nad którymi poprawą pracujesz?

HN: Chcę poprawić moją grę w ataku i bardziej skupić się na grze w obronie.

BN: Wolisz zdobywać punkty czy blokować rzuty przeciwników?

HN: Wolę blokować rzuty i dobrze grać w obronie, ponieważ dobra obrona to sztuka, która pomaga w wygraniu meczu, mimo, że często przez wielu ludzi jest niedoceniana.

BN: Czy posiadasz jakiś przedmeczowy rytuał ?

HN: Słucham jak najwięcej utworów Lil Wayna jak tylko się da. Odcinam się od całego świata na około 3 godziny przed rozpoczęciem meczu.

BN: Kto miał największy wpływ na twoją karierę ?

HN: Mój mentor i przyjaciel, Babacar Sy. To on nauczył mnie podstaw koszykówki i pomógł w zdobyciu stypendium dzięki któremu wyjechałem do USA.

BN: Kto był twoim ulubionym koszykarzem, gdy byłeś dzieckiem ?

HN: Tak naprawdę to nigdy żadnego nie miałem gdy dorastałem w Afryce. Grać w koszykówkę zacząłem dopiero gdy miałem 16 lat. Zawsze byłem nerdem ;)

BN:  Gdybym nie grał w koszykówkę byłbym:

HN: filantropem, postacią telewizyjną ( aktorem lub prowadzącym jakiegoś programu) lub DJ’em radiowym

BN:  Ulubiony film ?

HN: Coming to America z Eddiem Murphym

BN: Ulubiona piosenka ?

HN: Wszystkie utwory Lil Wayne’a

BN: W tym roku jestem wdzięczny za:

HN:  1. Życie 2. Rodzinę, przyjaciół i fanów 3. Zdrowie i możliwość robienia tego co kocham 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz